T2 cell model 2018 - patented cell

Το νέο Κύτταρο T2 Υδρογόνου-Αζώτου έχει η΄δη σχεδιαστεί και εδώ είναι το επίσημο βιντεάκι του προϊόντος. Το Τ2 δεν είναι ένα ξηρό ή υγρό κύτταρο αλλά μια νέα προσέγγιση στην κατασκευή ηλκετρολυτικών κυττάρων όπου ντεπόζιτο ηλεκτρολύτη και ηλεκτρόδια ενώ είναι διαχωρισμένα συνδέονται με κανάλια μεταξύ τους ώστε ο ηλεκτρολύττης και το αέριο να κυκλοφορούν από και προς το ντεπόζιτο και τα ηλεκτρόδια χωρίς σωληνώσεις και χωρίς διαρροές βέβαια.
- Ενσωματωμένο ντεπόζιτο ηλεκτρολύτη
- Χωρίς σωληνώσεις
- Ειδικά ηλεκτρόδια Ιριδίου
- Ενσωματωμένο ενεργητικό σύστημα ψύξης
- Ενσωματωμένο τροφοδοτικό Τ2 CCPWM
- ECS Electrolyte Control System
- CCS Cooling Control System
- BPS Batery Protection System
- CGPS Clever Gas Production System
- Ελεγχος του κυττάρου από το κινητό σας
- Πλήρως προ-εγκατεστημένο



T2 CCPWM PLUS ver 2.52

Το πιο προηγμενο τροφοδοτικό CCPWM για συσκευές ηλεκτρόλυσης.
Με επεξεργαστή 84Mhz Risc, wi-fi για ασύρματη επικοινωνία με το κινητό σας, 2 επεξεργαστές με αισθητήρες για το γκάζι και την κλίση του αυτοκινήτου, για την θερμοκρασία και το επίπεδο του ηλεκτρολύτη.
Ελέγχει 14 παραμέτρους, 10 φορές το δευτερόλεπτο με χρόνο απόκρισης 2 χιλιοστά του δευτερολέπτου.
Ελέγχει συνεχώς και δοκιμαζει την ηλεκτρολυτική σας συσκευή. Προειδοποιεί για τυχόν προβλήματα. Ελέγχει εξωτερικό σύστημα ψύξης (radiator) και εξωτερικό δοχείο ηλεκτρολύτη και αντλία.
Ειναι το καλύτερο CCPWM στην αγορά σήμερα που σας επιτρέπει πλήρη έλεγχο από το κινητό σας τηλέφωνο.


Click για περισσότερα...



AMR Advanced Magnetic Rings
Πραγματική οικονομία που βλέπετε άμεσα!!

2 ειδικά δακτυλίδια με 24 υψηλής θερμοκρασίας μαγνήτες νεοδυμίου συνολικά με ειδική θωράκιση διατεταγμένα ώστε να σχηματίζουν μονοπολικό ακτινικό μαγνητικό πεδίο (κι όχι γραμμικό όπως κάτι κινέζικα μαγνητάκια). Μαγνητίζουν το καύσιμο και τον αέρα με αντίστροφη πολικότητα έτσι ώστε όταν αναμιχθούν στον θάλαμο καύσης να διαταχθούν τα μόρια με τέτοιο τρόπο (γεωμετρικά) ώστε η καύση να γίνει πιο ισχυρή λόγω συντονισμού και τέλεια (ολοκληρωτική καύση του μείγματος).
Το κόστος του είναι μικρό και μπορείτε να τα τοποθετήσετε μόνος σας σε 5 λέπτα. Βλέπετε οικονομία πάνω από 15% (βάσει των μέχρι τώρα αποτελεσμάτων σε πολλά αυτοκίνητα) και έχει εγγυημένη διάρκεια ζωής 20 ετών χωρίς καμμιά συντήρηση.
Ειναι ένα προϊόν προστετευμένο με διαδικασία πατέντας από την FTIE Enterprises LTD.



Πάνω από 50% οικονομία καυσίμου με το Τ2?

Τα Τ2 είναι ελληνικά προϊόντα παγκόσμιας καινοτομίας που διατίθενται αποκλειστικά από την εταιρία FTIE ENTERPRISES LTD.
Τα Τ2 είναι αποτέλεσμα έρευνας 10 ετών του ερευνητή κου Θεοδώρου Καραβασίλη και είναι πλήρη συστήματα παραγωγής ισχυρού αερίου με βάση το υδρογόνο-άζωτο.
Τα Τ2παράγουν και προωθούν προς τον θάλαμο καύσης της μηχανής σας ειδικό αέριο εμπλουτίζοντας το μίγμα καυσίμων, ώστε η καύση του να γίνεται πιο ολοκληρωμένα και να αποδίδει περισσότερη ισχύ.
Το αέριο που παράγεται, εισέρχεται στον κινητήρα με σωληνάκι, αναμιγνύεται με τον αέρα και επειδή το νέο αέριο είναι πλούσιο σε μόρια υδρογόνου, απαιτείται μικρότερη δόση καυσίμου. Είναι ουσιαστικά σα να ενισχύουμε τα οκτάνια του καυσίμου. Το τελικό αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακή οικονομία στα καύσιμα!


Το αέριο είναι μίγμα Υδρογόνου-Αζώτου και Οξυγόνου σε μικρότερο ποσοστό και είναι πολλές φορές πιο ισχυρό κι από το Υδρογόνο και από το υδροξύ (ΗΗΟ). Δεν πρέπει να συγκρίνετε το T2 με φτηνά κύτταρα ηλεκτρόλυσης HHO που πουλιούνται στο ίντερνετ. Δείτε όλες τις διαφορές των 2 προϊοντων σε αυτόν τον πίνακα
Σε δοκιμή που κάναμε, με 1λίτρο αερίου το λεπτό λειτουργήσαμε κινητήρα 70kw στις 5000στροφές χωρίς καθόλου καύσιμο. Κάτι που το υδροξύ δε θα μπορούσε ποτέ να επιτύχει ούτε με την 10πλάσια ποσότητα.
Το συστατικό που κάνει την διαφορά στο δικό μας αέριο είναι το Άζωτο, το οποίο είναι ουδέτερο αέριο και βοηθάει στην δέσμευση του οξυγόνου και στην δημιουργία αλυσίδων Υδρογόνου-αζώτου και Οξυγόνου.

Δεν είναι καθόλου τυχαίο άλλωστε ότι η NASA χρησιμοποιεί ενώσεις αζώτου, Ν2Η4 (hydrazine) και Ν2Ο4 (Nitrogen tetroxide), ως καύσιμα στους πυραύλους. Επίσης το Ν2Ο είναι το γνωστό Νίτρο με το οποίο ενισχύουν την ροπή σε κινητήρες αυτοκινήτων.


Βλέπουμε λοιπόν ότι το υδρογόνο-άζωτο είναι το κλειδί για τέλειες καύσεις. Εμείς οι άνθρωποι αναπνέουμε αέρα που είναι 25% οξυγόνο και 75% άζωτο και παίρνουμε Υδρογόνο από το νερό. Ετσι παράγουμε ενέργεια για να ζούμε. Οι κινητήρες θέλουν να "αναπνέουν" Υδρογόνο, Άζωτο και Οξυγόνο ταυτόχρονα. Να παίρνουν δηλαδή και το υδρογόνο ως αέριο κι όχι από το καύσιμο που είναι υδρογονάνθρακας γιατί δυστυχώς ο κινητήρας καίει το υδρογόνο και τα βαριά μόρια του άνθρακα είναι απλά "σκουπίδι" που όχι μόνο φθείρουν χωρίς να προσφέρουν κάτι αλλά δημιουργούν και ρύπους. Το αέριo που παράγουν οι μονάδες Τ2 είναι υδρογόνο-άζωτο-οξυγόνο και είναι η τέλεια "τροφή" του κινητήρα που ελαττώνει σημαντικά την ανάγκη για καύση ρυπογόνων υγρών υδρογονανθράκων και κρατάει τον κινητήρα πάντα καθαρό και καινούργιο.



Πλεονεκτήματα


1) Το μόνο στον κόσμο που παράγει αέριο Υδρογόνου-Αζώτου που ενισχύει πραγματικά το καύσιμο και δεν οξειδώνει τη μηχανή.
2) Δεν διεγείρει τους σένσορες οξυγόνου του κινητήρα ώστε να εμπλακεί στην λειτουργία του κινητήρα.
3) Δεν απαιτεί καμία επέμβαση στον κινητήρα κι ως εκ τούτου δεν επηρεάζει την εγγύηση του κινητήρα. Παρέχει απλώς το αέριο στην είσοδο του αέρα του κινητήρα.
4) Το μόνο με ηλεκτρόδια Ιριδίου και διάρκεια ζωής 60.000 ή 200.000ώρες, όταν τα ανοξείδωτα ηλεκτρόδια δεν αντέχουν πάνω από 4.000ώρες.
5) Τα ηλεκτρόδια δε μολύνουν το αέριο που παράγεται με οξείδια του χρωμίου που είναι τοξικά και καταστρέφουν τον κινητήρα.
6) Η ηλεκτρολύτης δεν περιέχει κάλιο ή Νάτριο όπως στα κύτταρα ΗΗΟ που αντιδρούν με το λάδι της μηχανής και τα μέταλλα εντός της μηχανής.
7) Είναι το μόνο σύστημα παγκοσμίως που μπορεί να καθαρίσει με πλήρη ασφάλεια οποιον- δήποτε κινητήρα.
8) Φτιαγμένο για 24ωρη λειτουργία με υπολογιστή με σύστημα ανίχνευσης βλαβών και by-pass back-up συστήματα που τίθενται αυτόματα σε εφαρμογή.
9) Πλήρης τηλεχειρισμός του συστήματος.
10) Το σύστημα είναι portable. Μπορεί να μεταφερθεί από κινητήρα σε κινητήρα.
11) Ελάχιστος χρόνος εγκατάστασης: 2-3 ώρες.
12) Το μόνο που συνοδεύεται από σύστημα ειδικής λίπανσης με νανοσωματίδια που ντύνει τις εσωτερικές επιφάνειες με νανοσωματίδια πυριτίου τα οποία επισκευάζουν υφιστάμενες μικρορωγμές των εσωτερικών μεταλλικών επιφανειών και ταυτόχρονα λειαίνουν αυτές τις μεταλλικές επιφάνειες ώστε σε επαφή μεταξύ τους να γλιστράνε μειώνοντας έτσι τις τριβές ώστε να αποδίδεται περισσότερη ισχύ. Για τον λόγο αυτόν διπλασιάζει την διάρκεια ζωής του λιπαντικού της μηχανής. Μετρήσεις σε κινητήρες φορτηγών έχουν δείξει οικονομία μέχρι και 17% από τη χρήση του NanotecOil.


13) Το μόνο που συνοδεύεται από το μοναδικό στον κόσμο σύστημα μαγνητικής πόλωσης αέρα-καυσίμου Advanced Magnetic Ring (AMR) το οποίο δημιουργεί μονoπολικό μαγνητικό πεδίο ώστε να φορτίζει αντίστροφα μαγνητικά το καύσιμο από τον αέρα ώστε στο θάλαμο καύσης τα μόρια να στοιχίζονται στο χώρο και η έκρηξη να είναι πιο δυνατή και πλήρης. Μόνο του το AMR έχει δώσει ακόμα και 20% οικονομία σε βενζινοκινητήρες σκαφών (32λίτρα κατανάλωση σε διαδρομή 40λίτρων).


14) Το σύστημα δίδεται με ειδική συμφωνία με εγγύηση λειτουργίας 60.000 ή 200.000 ωρών και με όλα τα service και τα αναλώσιμα του (ηλεκτρολύτης και ΝανοτεκΟιλ) να περιλαμβάνονται.



Οφέλη χρήσης Τ2

·
·
·
·

·

·


·

Καθαρισμός μηχανής, με όφελος απόδοσης-κατανάλωσης 5-10%
Δυνατότητα καθαρισμού, όλων των μηχανών, ίδιας ή συναφούς ιπποδύναμης.
Μηδενική ανάγκη καθαρισμού κινητήρα.
Αύξηση ζωής του κινητήρα με προσθετικό νανοσωματιδίων.
Περιλαμβάνεται στο μίσθωμα.
Μαγνητική εξισορρόπηση καυσίμου - αέρα με Advanced Magnetic Rings.
Περιλαμβάνονται στο μίσθωμα.
Εξοικονόμηση καυσίμου κατά 50%.
(Σε 2η φάση ενδέχεται να μπορεί να αναβαθμιστεί
για ακόμα μεγαλύτερη οικονομία μέχρι 75%)
Μείωση εκπομπής CO2 και CO κατά 60-90%.



Παραδείγματα χρήσης Τ2


Click στο logo για έντυπη παρουσίαση Click στο logo για έντυπη παρουσίαση Click στο logo για έντυπη παρουσίαση Click στο logo για έντυπη παρουσίαση

Παράδειγμα σε bulk carrier 50.000 tn με δυο μηχανές 11.000hp και γεννήτρια 2000hp. Σύνολο ισχύος = 24.000hp.

Παράδειγμα σε σταθμό παραγωγής ενέργεια 1MW με καύσιμο Used Cooking Oil (τηγανέλαια).

Παράδειγμα σε φορτηγό με τράκτορα με κινητήρα 450 ίππων που είναι σε λειτουργία 200ώρες το μήνα.

Παράδειγμα καθαρισμού σε κινητήρα αυτοκινήτου 120ίππων.

Fuel consumption= 2.75MT/hour
Fuel cost= $380/MT
Fuel cost per hour= $1045
Fuel save 50%= $520/hour
Fuel save per month(20days trip)
$249.600

Cost of monthly rent with consumables
$15/hour(1.5NM) for every 2000hp
Total cost of 20days trip= 86.400
Profit from use
$163.200 per 20days trip

Fuel consumption= 0.26MT/hour
Fuel cost= $650/MT
Fuel cost per hour= $169
Fuel save 50%= $84/hour
Fuel save per month(700hours)
$58.800

Cost of monthly rent with consumables
$20/hour(1.5NM) for every 1MW
Total cost of 700hrs= $14.000
Profit from use
$44.800 per month

Average Fuel consumption= 43lt/100km
Fuel cost= €1.20/lt
Fuel cost per hour (60km)= €31
Fuel save 45%= €13.94/hour
Fuel save for these 200hours= €2.788
Fuel save per month(260hours)= €3.624
Cost of monthly rent with consumables
€600 for up to 260hours/month usage
Profit from use
€2.188 and up to €3.024 per month

Average Fuel consumption= 12lt/100km
Fuel cost= €1.20/lt
Fuel cost per 100km= €14.4
Average Fuel save 7.5% = €1.08/100km
Fuel save for 50.000km= €540
Cost of Cleaning Carbon= €70
Profit from usage= €470
Profit from Cleaning procedure
€50 per 30minutes cleaning cycle

20 cycles per day give profit of
€1.000 per day.


ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ T2Cell



Καθαρισμός κινητήρων από όλες τις μονάδες Τ2

Η μονάδα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλους τους κινητήρες πλοίων, γεννητριών και φορτηγών ώστε να τους καθαρίσει αυξάνοντάς τους την απόδοση.
Αυτό σας δίνει ένα επιπλέον σημαντικό κέρδος.

- Οι μονάδες έκδοσης 5.50, 5.00 και 4.50 μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε όλα τα πλοία, τις μονάδες παραγωγής ενέργειας και τα φορτηγά του πελάτη για να καθαρίσουν τους κινητήρες τους. Οι μονάδες είναι φορητές και μπορούν να απεγκατασταθούν και να εγκατασταθούν εκ νέου στον ίδιο κινητήρα πολλές φορές και πολύ γρήγορα.
- Η ικανότητα του T2 να καθαρίσετε όλους τους κινητήρες, σας δίνει ένα μεγάλο πρόσθετο κέρδος. Στην πραγματικότητα όλες οι μονάδες T2 μπορούν να μιμηθούν τη διαδικασία καθαρισμού του T2 ECS. Η μόνη διαφορά είναι ότι το T2 ECS χρειάζεται 30 λεπτά για να καθαρίσει έναν κινητήρα, αλλά οι μονάδες T2 χρειάζονται 6 ώρες για την ίδια διαδικασία.
- Η διαδικασία καθαρισμού χρειάζεται 1 ώρα εγκατάστασης και 6 ώρες λειτουργίας με ισχύ 75% σε κάθε κινητήρα. Ο κινητήρας θα καθαριστεί εσωτερικά από όλη την λάσπη άνθρακα (πουρί) και θα είναι σε θέση να δώσει πρόσθετη οικονομία καυσίμου 5-10% για τις επόμενες 2.000 ώρες χρήσης. - Κάθε κινητήρας του πλοίου 20000hp θα εξοικονομήσει 3-6MT την ημέρα και θα δώσει ένα επιπλέον ημερήσιο κέρδος $ 1100 - $ 2200. Επίσης μονάδες ισχύος 1MW θα εξοικονομούν 8,5 - 17MT καυσίμων ανά μήνα. Ένα φορτηγό θα εξοικονομήσει περίπου € 1200 - € 2400 στα επόμενα 50.000 χιλιόμετρα. Και όλα αυτά με μόνο 1 διαδικασία καθαρισμού που διαρκεί για 6 ώρες.
- Φανταστείτε το κέρδος που θα έχετε εάν καθαρίσετε 50 ή 100 ή 200 κινητήρες με 1 μονάδα T2. Αυτή η οικονομία καυσίμου θα επιτευχθεί επειδή ο κινητήρας θα γίνει καινούργιος. Έχουμε δει αυτή την οικονομία καυσίμου σε κινητήρες αυτοκινήτων, ακόμη και αν χρησιμοποιούν καθαρότερο καύσιμο από το HFO, η βελτίωση είναι σημαντική.
- Το κόστος της μονάδας T2 είναι ΜΗΔΕΝΙΚO επειδή δεν αγοράζετε τη μονάδα αλλά τη νοικιάζετε. Η υποχρέωσή σας είναι να νοικιάσετε τη μονάδα για τουλάχιστον 6 μήνες. Αυτό είναι αρκετός χρόνος για να καθαρίσετε όλους τους κινητήρες σας και αφού καθαρίσετε τους κινητήρες σας, μπορείτε να εγκαταστήσετε τη μονάδα T2 σε μία από τις μηχανές σας για να κερδίσετε περισσότερα κέρδη.
- Το κόστος μίσθωσης της μονάδας είναι ένα μικρό μέρος του κέρδους που θα έχετε από την οικονομία καυσίμου. Στην πραγματικότητα η μονάδα T2 αυτοχρηματοδοτείται.


Latest success story of T2 proves its ability to boost fuel economy.

Επιτυχία του Τ2: Τελευταία δοκιμή έδειξε 60% περισσότερα χιλιόμετρα με το ίδιο καύσιμο με μόνο 0.40λίτρα το λεπτό παραγωγή αερίου

Αλλη μία επιτυχημένη εγκατάσταση και δοκιμή του Т2 σε Suzuki Ignis 1300 diesel το Σεπτέμβριο του 2017.
Ο πελάτης ταξίδεψε από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη από Αθήνα. Το Suzuki Ignis 1300cc diesel σε αυτήν την διαδρομή καίει 6λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Μετά την επιτυχή εγκατάσταση του Τ2, έδειξε κατανάλωση από πρατήριο σε πρατήριο σε απόσταση 132 χιλιομέτρων μόλις 5λίτρα αντί για 8 που θα έπρεπε να έδειχνε πριν την εγκατάσταση.
Το σημαντικό είναι ότι το Τ2 σε 8 χιλιόμετρα της διαδρομής ήταν κλειστό και όταν ήταν ανοιχτό κατανάλωνε μόνο 6 αμπερ και παρήγαγε μόνο 0.40LPM.
Με 0.40LPM λοιπόν το αυτοκίνητο διάνυσε 60% περισσότερα χιλιόμετρα με το ίδιο καύσιμο!!! Στα 100χιλιόμετρα έκαψε 38% λιγότερο καύσιμο!!!
Αυτή είναι η υπεροχή του υδρογόνου-αζώτου σε σχέση με το ΗΗΟ. Μεγαλύτερη απόδοση

Φόρμα Επικοινωνίας για περισσότερες πληροφορίες και πλήρη τιμοκατάλογο

FTIE ENTERPRISES LTD.
Εδρα Βουλγαρία: Sergey Rumyantzev 1
2700 Blagoevgrad
Συνεργαζόμενο γραφείο Αθηνών
Νυμφών 67 Ηλιούπολη 16341 Αθήνα
τηλ 211-4048582 - κιν 6946-596490
email: ftie-enterprises@biohydrogen-power.com